IT’s Teamwork en Copernicus Interchange Technology sluiten een overeenkomst voor het aanbieden van de BusinessITScan® aan relaties van Copernicus. De BusinessITScan® meet en verbetert, op basis van zes IT succesfactoren, de bedrijfsvoering en automatisering binnen organisaties. Hierdoor krijgen bedrijven op cruciale punten advies om bedrijfsprocessen efficiënter in te richten waardoor zij hun klanten beter van dienst kunnen zijn.
IT’s Teamwork heeft de BusinessITScan met partners ontwikkeld om zoveel mogelijk kennis laagdrempelig online aan te bieden. Directeur van IT’s Teamwork, Anton Dijkhuis: “Organisaties willen digitaal transformeren, maar missen de juiste tools om de vinger op de zere plek te leggen. Door het uitvoeren van de scan krijgt een organisatie ook haar sterke kanten toegelicht. Met de informatie uit de scan kunnen organisaties gericht hun IT aanpakken om een optimale bedrijfsvoering in te richten.
Bewust combineren we in de BusinessITScan® heel veel praktijk-kennis met bewezen methodes zoals ITIL, Prince2, COBIT en ISO27001. Ook de stand van zaken omtrent de AVG en IT General Controls brengen we in beeld. Wanneer het aan de orde is, ontvangt een organisatie realtime concrete adviezen om verbeteringen te implementeren. Zo nodig worden daarbij actuele best practices en templates aangereikt.” voegt Dijkhuis toe.
Geïnteresseerden kunnen gratis de sneak-preview versie van de scan uitproberen en verder upgraden naar de volledige BusinessITScan.” meldt Copernicus directeur Ruud Vrolijk. “Met deze scan krijgen zij inzicht in prioriteiten, kansen en risico’s. Erg waardevol voor elke organisatie, ook voor onze klanten! Bovendien richt de scan zich op het complete plaatje in plaats van één beperkt aspect. Door naar het grote geheel te kijken vormt zich een realistisch beeld van de situatie.”
Als integratiespecialist geeft Copernicus al jaren invulling aan de integratiebehoeften van diverse grote klanten in onder andere de logistiek, fashion en zorgsector. Hiermee voorzien zij in de behoefte om bedrijfsprocessen te automatiseren, fouten te reduceren en systemen efficiënt met elkaar te laten werken en te communiceren via elektronische gegevensuitwisseling. De tool van de BusinessITScan helpt ook dit soort kansen in kaart te brengen.
“Omdat wij erg gepassioneerd zijn over integratieoplossingen, hebben wij ons eigen integratieplatform ontwikkeld genaamd ‘Niklas’. Niklas is schaalbaar, betrouwbaar en betaalbaar! Zo kunnen onze specialisten oplossingen bouwen voor een efficiënte data-uitwisseling tussen interne en externe systemen van onze klanten. Op basis van de behoefte van onze klant, kijken wij naar wat het beste bij hen past. Waar sommige bedrijven graag de touwtjes zelf in handen hebben en eigen mensen in huis hebben om deze IT-omgeving te beheren, hebben andere bedrijven behoefte aan volledig ontzorging. Welke keuze zij ook maken, bij ons zijn zij in goede handen!” voegt Vrolijk enthousiast toe.
[Lees verder]